2/9

HejHej!
Kunde inte komma in på bloggen igår. Vet icke varför. Ja, vad har jag gjort idag då? Svårt att gissa eller hur? Skooola. Från kl 8 till halv 4. Drygt.

Men det är folk i skolan som snattar från mig. Allt från pennor till godis till pengar. Igår tog dom 20 spänn. Ha! säger jag bara. Patetiskt. Bara för att ni är så fattiga ocn inte har en snäll pappis som ger er pengar. Omg, löjligt.


hann inte fota dagen outfit imorse så jag gör det nu =)))
Hehe.  Men jag och Sofie håller på att fixa vår blogg nu =))) Alla coola namn vi har kommit på är redan upptagna :( menmen. Jag tror vi kommer igång idag. Där måste ni läsa. Vi kommer typ skriva hela tiden.

Men nu ska jag äta för jag svälter =))) Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Asså allla namn jag kmr på i huvet är helt bajslöjliga =P



Snyggggo

2009-09-02 @ 18:14:10
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0