4/9

Hello bitches.
FREDAGidag ffs! ;D Sjukt härligt! Och idag ska jag inte göra något :) Sjukt härligt faktiskt.
Idag redovisade vi på bilden. Var inte alls närvös dagarna innan, men när man väl var där så blev man sjukt nervös. Men det gick såklart super. Nu är det bara en vecka kvar innan praon. Längtar faktiskt.  Men nästa vecka har vi massor läxor och prov!

No-prov - Atomfysik
Svenska uppsats - skiver om street dance
So-inlämning - frågor om världen på 1800 talet.
Spanska - 100 glosor typ.

Som ni kanske har märkt har min och sofies blogg inte kommit igång än, men eftersom vi är två så måste diskutera om hur, vad och när vi ska skriva :P Men så fort vi börjar lovar jag att säga till :)

Dagens outfit :
Vet inte vad jag leker, men eftersom jag var sen till skolan hann jag inte ta en till ;P lite normalare bild som jag tog nyss ;D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Seeexi mama! Vi får planera lite imorn =)

2009-09-04 @ 17:16:33
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0