5/9

Hello bloggen. Idag var jag på stan med tjejerna. Vi "besökte" våra prao platser och sedan gick vi till wayne's för att fika. Riktigt mysigt :D Chai latte och kaldkaka. Sen drog vi till Nova och jag köpte maskara och lösögonfransar. Sen hade vi kul på bolaget. Sofie filmade så när hon lägger upp dom på youtube så snattar jag videon ;) Sen tog hon också foton som jag ska snatta för min kamera dog :( Därför får ni en cp dagens outfit bild, för jag hann inte ta om bilden innan batteriet tog slut.

he, mobba inte. OCH VARFÖR HÅLLER JAG I MITT HÅRSPAY!? haha, det märkte jag inte xP  Men den matchade min outfit iaf.
Kofta - H&M

Skärp - H&M

Linne x2 - H&M

Leggins - Gina

Skor - spanien =)


Kommentarer
Postat av: myy

katta leker fjortis :) (L)

2009-09-05 @ 20:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0