Bloggar.

Nu är det så att jag är en riktig blogg nörd :) Jag läser alla storbloggares bloggar minst 10 gånger per dag!

Kenza - Älskar hennes blogg! Hon är ju the best! Förr tyckte jag att hon var för jobbig - men enda sen hon blev bättre på att uppdatera ÄLSKAR jag hennes blogg. Och vem skulle inte vilja byta garderob med henne?
Stina-Lee - Riktig charmig och jordnära blogg. Älskaden innan, fast nu är det lite dåligare uppdatering och lite tråkigare inlägg. Men längtar till hennes lilla bebis kommer =)

Kissie - Den bloggen jag följer som mest! Hon är riktigt rolig. Jag ser igenom hennes provocerande ist för att bli så pissed upp som andra blir. Riktig rolig blogg att följa och jättebra uppdatering.

Paow - Lite dåligt uppdatering men annars bra blogg. Hon är en söt liten tjej =)

Dessie - Nja, sådär. Läser bara hennes för jag gillar bloggfaighten mellan henne och paow. Men hon kan vara roligt ibland. Bra uppdatering!

Amir - Finns bara två ord! ÄLSKAR DEN! Snubben är riktigt charmig och skön!
Krille - Dålig uppdatering men kan skriva om intressanta saker. Jag tycker han var bättre som krillebooi och inte braten rahlenfeldt.


Bloggar jag inte följer:
- Mogi -
Hon är bara störig

- Amanda var det - USCH! finns ingen blogg som är värre. Får fan huvudvärk av hennes videoinlägg.
- Blondinbella - Tycker hon är så förra året.

Kommer inte på flera bloggar =) Hoppas ingen tar illa upp - detta är mina åsikter och jag har all rätt att tycka vad jag vill.



Btw, bevis vilken bloggnörd jag är. Idag på stan trodde jag att jag såg Amir - men det var bara en gammal gumma (haha, förlåt men jag är trött så synen är inte så bra då:P) Sen såg jag en blond fjortistjej och jag trodde de var Kissie - men nej. Sen på en planch trodde jag att det var Kenza - men det var bara en vanlig modell :)

Sen på facebook så ansökte jag till krille, paow och amir - bara för skojjs skull. Visste ju att de inte skulle acceptera men där hade jag fel!
Amir bby accepterade =)

Gaybloggen.com - in och skriv en kommenter så han får sina 5.000 kommentarer så han färgar håret brunt x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0