god eftermiddag.

Jusst nu känns det som att det inte är lönt att titta in på min blogg före klockan tre. Jag tänkte faktiskt vakna efter vankna med the voice, men såklart somande jag om. Jag vaknade klockan 2 och har ätit frukost och kollat lite på TV och nu sitter jag här =)

Jag får nog ta och lägga mig tidigare, istället för att ligga och smsa med Hanna på nätterna x) Har man gratis sms så har man =) Men niiii där ute som fortfarande smsar till mitt gamla nr! JAG HAR ETT NYTT FFS! in på msn och kolla :) Tror nog att det blir nödvändigt att skriva det på bdb också.

Nu ska jag sitta och dö somvanligt. Längtar ti fredag. pusspuss.


Kommentarer
Postat av: Hanna

hihihih, sms med mig på nätterna jaaiii <333

2009-09-23 @ 23:26:48
URL: http://hannyybanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0