Hejsan.

Nu är jag tillbaka från dansen som var riiiktigt rolig! Är trött som fan för jag står längst fram och dansar hela tiden medans dom andra går catwalk ;) Men nu ska jag dricka upp min 2 liters fanta, få sockerkick och börja plugga.

Skolan har varit hellt chill, men jag och sofie såg inte snygga killen :( Men på TTF tittade vi på film. Jag och Rebecka somnade typ. Men imorgon börjar man kl 8 och slutar tjugo i fyra! Men somsagt, snart är det prao och då börjar man kl 9 och slutar 15,30.

Dagensoutfit:
Jag vet inte varför bliden blev så ljus :S Och mitt hår ser typ gult ut :P


stor tröjja - benetton.

kjol (linne) - Gina

Leggins - Lindex.


 Man kanske ser lite bättre på denna egobild ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ååhåhåhå, Hannes (L), men jag tyckte du hade jättefina kläder idag (AA)

2009-09-08 @ 20:47:36
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0