plugg

så nu har jag tagit ett varmbad och känner mig mycket varmare! :D
Har börjat med so:n. Skriver svar på massa instuderingsfrågor och har redan ont i armen. Hoppas jag får muskler av detta :)) Inte för att jag tror det, men iaf.

Åh, jag längtar som fan till höstlovet. Då ska sova till kl 2 varje dag och sitta med myskläder framför Tv med en varmchoklad eller chailatte =) Sen såklart  partyy med festfolket! Vi sover på dagan, vi saknar tidsuppfattnig, vi älskar skräpmat, vi är fääääästfolk. Vårt motto ffs!

 

Dagens droglåt:


Nu känns min arm lite bättre, så ska ta lite glass och ballerina och börja plugga igen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahah :P Jga lovar att då bjuder jag dej på hela resan Pluuuuuss! 100 par skooor! :D:D:D ; ))) <333

2009-09-06 @ 17:54:40
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0