the good old days.

Sofie la upp en bild på wrap på bloggen och skrev att det var längesen vi åt där. Det fick mig verkligen tänka på alla de roliga sakerna vi har gjort tillsammans. Här kommer lite fina bilder.

Sofie får stå för denna härliga sommarbild! Myspys i stadsparken! Riktigt roligt. Träffade även andy, max och philip med emma där första gången. Tror jag ?

Vi har alltid kul när vi går ut på kvällarna =D<3 Haha, speciellt när jag och sofie sjunger på skolans tak =)))))

Vem kommer någonsin glömma den kvällen!?!? Ni är underbara tjejer! <3 Fast tycker synd om min sko ca 10 efter denna bild är tagen!

Vi påväg in till stan på nyår kl 12 :D

naw, jag älskar denna bilden! så himla söwt! hihi <33

Vem kommer någonsin glömma denna dagen!? Speciellt alla hoppbilder på mej och sofie. haha. <3

bjärred. mktmkt trevligt där! Sp move shake drop på långabryggan =)

Åhws, jag bara älskar denhär bilden! Älskar dig spy! <3

bebisar <333
Älskar er tjejor! K.M.M.I.S- forlajf assu! <333



Kommentarer
Postat av: myy

jag älskar dig med (L)

2009-09-11 @ 19:19:13
Postat av: Sofie

Ååååh, love you too! FAst översta bilden är hemsk på mig hehee :P.. Men ååååh singa på skolans tak! Fan vilka minnen vi haar :))) <3333

2009-09-11 @ 19:26:05
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: Sofie

Japp köp den! :D fast inte lika gott som waynes ''/.. Aah vi kan fika innan lacerdome? ahaha :P

2009-09-11 @ 21:06:05
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0