Diet

Tja bloggen! Är mitt uppe i min nya diet. Tänker bara äta onyttigt =) You know, hela påsken vräkte jag i mig hemlagat och nyttig mat (vilket jag inte burkar göra, äter typ aldrig hemlagat) och var blev resultatet? Jo, jag gick upp 7 kilo på 3 dagar. Är det ens normalt? :S
Så på två dagar har jag bara ätit sockerkaka, ballerina och kladdkaka - och har redan gått ner 3 kilo (2 igår, 1 idag) Och så fort jag blir frisk så ska jag äta hamburgare och pizza och sånt gott :9 =D
Och missförstå mig inte, jag vill inte gå ner i vikt, jag vill bara få tillbaka min normala vikt! Och detta sättet fungerar faktiskt på mig! Hihihiiii =D

Efter gårdagens sockerkaka så är det dags för kladdkaka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0