:)

Eftersom jag inte orkar komma på något annat att skriva om så here is a list :D

namn - katarina
födelsedag - 16 sep
ögonfärg - bruna
hårfärg - brunt
längd - 1,77 typ
högerhänt/vänsterhänt - höger.
värsta ovanor - äter för mkt donkan kanske? :P
stjärntecken - jungfru
skostorlek - 39
är dina föräldrar skilda - ja
skor i dag - barfota
rädslor - telefoner. Haha
mål för året - typ m&g med th med sofie! =D Man kan alltid hoppas =)
det första du tänker på när du vaknar - jag känner mig sjuk, tror jag stannar hemma idag.
när går du & lägger dig - när jag blir trött?
mest saknade minnet - typ sommaren? :P

ANTAL
antal syskon - 0
antal piercings - 2 - öronen - 1 på g
antal tatueringar - 0 - 1 på g

FRAMTIDEN
namn på barn - ish
drömjobbet - skådis :)

FAVORIT
mat - donkan, lätt!
sport - dans!
djur - hund
glass - allt som går att äta fan =D
godis - same shit here :D
låt - just nu Adam Lamberts Whataya want from me
nummer - 4
tuggummi - vettefan
helgdag - fredag eftermiddag
årstid - sommar

HAR DU NÅNSIN
varit kär - yes
blivit dissad - ja
rymt hemifrån - ja
skolkat - ja
sovit utomhus - ja.
gråtit i skolan - ja.
spytt i skolan - nej
velat bli modell - ja.
varit otrogen - nej
gjort något dumt som du skrattar åt i dag - ja
sett en död människa - på tv?
använt droger - nej
ätit sushi - nej

ANTINGEN ELLER
cider eller öl - cider
pepsi/cola - cola!
mc donalds/burger king - mcd!
choklad/vanilj - beror på vad :)
jordgubbar/blåbär - jordgubbar
kött/veg - kött fifan! :D
tv/film - tv
adidas/nike -adidas.
kinesiskt/mexikanskt - Martin! :D
mtv/vh1 - mtv!


KAN DU
gå ner i splitt - kunde
skriva med båda händerna - nej
vissla - yäyä
blåsa en bubbla - med tuggummi? jaa ;D
nudda näsan med tungan - nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade - mig själv antagligen
du pratade i telefon med – pappa
du msnade med - min msn är död :(
du skällde på - pappa

SENAST DU
skrattade
- nyss typ
grät - hos mys syrra xD
filmen du såg - räknas mitt oc maraton?
tuggade tuggummi - idag


VAR ÄR DU
vad ser man utanför ditt fönster - min trädgård
lyssnar du på musik nu - nej
vad har du på dig - shorts och tshirt - underkläder!
vad är det på din musmatta - har ingen :)

HAR DU NÅGONSIN
blivit kallad hora - ja
ljugit om din ålder - ja
bråkat utan anledning - ja

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
druckit alkohol - ah
rökt - ah
shoppat - ah
skejtat - nej
bakat - nej
motionerat - nej
solat
- nej

Kommentarer
Postat av: Sofie

vf e du tjock? :O du e inte tjock :O

2010-04-05 @ 23:24:15
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: Sofie

hahah men sånt göt vi ju hela tiden :D

men du vilken sida kollade du oc på ?=) min har bara megavideo och dom stänger ju av efter ett tag =/

2010-04-05 @ 23:35:29
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: Sofie

det funkar iinte på min =((

2010-04-05 @ 23:38:38
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: Sofie

hihi har gjort, ljudet är efter bilden, skitjobbigt att kolla på :P

2010-04-05 @ 23:44:10
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0