Måndag

Så, nu har jag sovit ut lite :) Behövde verkligen det.
Hade Nationella muntliga i matte och trodde seriöst att jag skulle bajsa på mig! Men det gick faktiskt bra!

Sen över till piercingen.. helt ärligt så gjorde det verkligen sjukt ont! Jag höll på att svimma, men get var nog bara för att jag var så rädd! Men nu är det över och jag har äntligen fått min älskade navelpiercing! Den är jättefin nu, det rinner inte eller något sånt! Hoppas bara på att den inte blir infekterat och läker fort.

Och btw Sofie, jag är inte säker på att jag få sola solaruim - jag är inte säker på att hon sa att jag inte fick det inom 10 dagar, eller 8 veckor x)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, bajs då. Jag får väl släpa med petra eller någon ;)

2010-04-19 @ 21:22:07
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0