Mina skoldagar

Jag ville bara berätta att mina skoldagar denna veckan har varit så himla härliga! Vi har schemabrytande vecka för vi hade alla muntliga nationella denna veckan! Så när vi inte har NP så har vi egetarbete och vi får göra vad vi vill, var vi vill. Och då passar vi på att göra ingenting! Och det är så himla härligt! Speciellt med mina bajskorvar! Har nog inte skrattat så mycket som idag: BJÖÖÖÖÖÖRN! x) Hahahaha. Love it!

Men tyvärr var det idag sista dagen! :( Nästa vecka har vi vanliga lektioner och imorgon har vi bokmässa så det blir inte så mycket "eget arbete" :(
Detta gör jag och Ida! ;D

Finns massa mer klotter på mig, men orkar inte visa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0