nattblogg

Asså jag har seriöst ingen aning om vad som är fel med mig! Har inte kunnat sova i 3 nätter nu! Man ba ligger där och väntar på att något ska hända, alltså att man somnar, men nej. Och det sjukaste är att när min mamma väcker mig med frukost kl 7 så kan jag inte somna om igen - så då vaknar jag och börjar min dag helt normalt! Och nu sitter jag här, kvart i två och är pigg som en mört!
Men nu är det iallafall lite bättre, för den fösta natten var jag astrött och kunde inte somna! Det var sjukt jobbigt. Men nu är jag pigg och kan inte sova. Heh, sammanlagt har jag sovit 9 timmar kanske på 3 dagar. Tur att jag klarar mig under dagen! Ha, jag kommer typ kolapsa på summershowen nu till helgen x)

Aja, får väll titta på ännu ett OC avsnitt. Har typ halva säsong 4 kvar.. vafan ska jag göra när det tar slut? :S Får väll hitta en ny serie att glo på x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0