10 Augusti

Gooooooooooooooooooooooood Morgon!
Denna dagen har ju börjat perfekt! :D Solen skiner och jag har redan fått två jobberbjudanden! :)

Så idag blir det massor att göra! Haha, innan när jag skrev massor att göra, menade jag typ leka med kompisarna! Trodde aldrig jag skulle mena jobba :o Hihih. Dock så har jag två väldigt roliga jobb framför mig!

Det första är dans & det andra är såklart sådespeleri.
Nu ska jag förklara lite bättre för er! David (min danslärare & han som äger min danskola) frågade mig nyss om jag ville bli lärare för fashiondolls 1. Jag har inte tackat ja än, för jag vet inte om jag kommer orka eller kunna pga ny skola! Jag ska tänka på det idag iallafall!

Nästa jobb är till en ny film som heter Poneh.
"Poneh, 14 år, är förälskad i klasskamraten Rudi. Det enda problemet är att hon är en nörd och han tillhör de vackra och populära.
Deras spirande kärlek har inte har någon framtid och motarbetas på alla sätt.
Rudi skäms för deras hemliga möten och just det faktum att han ens känner något för Poneh. Vår hjältinna Poneh är envis och stolt. När Rudi avvisar henne övertalar hon sin bästa nördkompis Birgitta att hämnas mot Rudi och Lana (Ponehs kärleksrival).
Det visar sig bli en överraskande utgång."

Dom har inte satt några roller än så alla roller är fria, både stora och små. Men nu är detta i Sthlm, så rollsättaren tyckte det var bättre om jag skickade in en videohälsning istället för komma upp till Sthlm för en provfilmning. So that's what Im gonna do today!

Jahapp. Detta blir ett långt inlägg... BTW. messade precis med Louise! Hon lovade att hjälpa mig med min dansgrupp så jag tackar nog ja! Great, betyder att jag har ännu mer att göra idag...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh fan vad kul! Grattis :D

2010-08-10 @ 13:36:12
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0