13 Augusti

Ska nog inte säga God Morgon för ni är säkert inte vakna än!
Fredag den trettonde. Ja, vi får hoppas på det bästa :)
Kl 7 går mitt flyg och vi är framme vid 10! Jag tror att vi landar på hotellet vid 12 tiden! Gissa vad det första jag kommer göra? Springa ner till stranden och inte komma ut från vattnet tills kl 18! =)

Jag tar inte med mig min bärbara dator för det blir jättedyrt! Dock skulle jag kunna mobilblogga lite då&då! Men jag kan inte lova någonting om det inte fungerar! Plus att ibland när jag mobilbloggar så kommer bara bilden fram och inte texten, så om det blir så någongång så vet ni varför :) Har ju inget internet så jag kan inte kolla om mobilbloggen kom fram ordentligt! :)
Men ni får ha det så bra i Sverige och messa gärna ;)
Massor med pussar och kramar! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0