7 december

Så, nu var dagens skoldag över! :)
Men skolan är viktig! Man lär sig något nytt varje dag! Idag lärde jag mig att esteter + naturvetenskap = inte sant! Jag tror inte vår NO lärare kommer bli så glad när han rättar proven för såhär ser det ut (och jag skojar verkligen inte)
Fråga: Varför ser flugorna ut som bin?
Svar: För att dom tycker väll att det är fint?
Fråga: Vad finns i naturskog som inte finns i produktionskog?
Svar: Traktorer
Fråga: Varför flyger inte fåglarna till Afrika längre?
Svar: Dom blev väll ovänner med fåglarna i afrika?
Men dagen bästa var från Emma Kallas!
Fråga: Vad heter det när djur imiterar varandra?
Svar: Charader!
.
Hahaha, älskade esteter!♥ Aja, nu är detta provet också över! Nu har vi bara matte, sceniskproduktion och kulturhistoria kvar! Nu ska jag sova! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0