finaly!!

Äntligen fredaaaaaag! =)
Skolan gick bra :D Fast var sjuktnärvös inför no redovisningen, men det känns sjukskönt nu att det är avklarat :D
Och snön håller på att smältaa! :)) Det är typ 3 grader ute! ;D Allt ovanför 0 gillas! :D Är supertrött på att bli kastad och ner mulad !  Och få skäll för att jag hämnas på någon *hostIdahost* för hon välte ner mig i slasket! :( Och att någon *hostSofiehost* skvallrar när man puttar ner Ida i snön!! Men jag fick inget skäll! :D He-He!
Men idag ska vi ha en fet jävla snöbollskrig innan all snö försvinner!

Btw, så ska min fjällräven komma iidag! :D
Men nu ska jag sätta på hög musik och äta glass och bara göra INGENTING! Åh, lovley.
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0