natti

Ville bara säga godnatt! Imon är det fredaaag! =) Kan inte sluta vara lycklig över det! :)
Och ni vet att jag skrev innan att jag skulle göra so:n?... har jag gjort det? Svar nej.
Asså helt ärligt nu, jag är välrdens lataste person. Jag typ lider av lathet! Jag skojjar inte. Inte så äsch jag orkar inte några saker, utan jag orkar ingenting! Jag gör bara saker när jag verkligen måste. Liksom jag sitter och tänker igenom allt jag gör och ba: hur viktigt är detta egentligen i en skala från 1-10. Om det inte är 10 så skiter jag i det. Helt seriös. Och jag börjar fan bli trött på detta x) Jag orkar inte vara lat. Såklart vill man göra sina läxor och plugga så man får bättre betyg (yes, mina betyg suger!)
Finns det inget läkemedel mot detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0