Årsresumé del 1


Efter ett lyckat nyår så började året ganska chillt! Dansen började och jag färgade håret och klippte lugg.

Sen började jag också blogga! :) Fast skrev typ bara ett inlägg per dag.

såhär såg inte min blogg ut! Det var den den vanliga "fashion" designen :)

Jag bröt tummen! Haha, jag vet inte hur. Men jag pluggade spanska och plötsligt började göra ont i tummen!

Sen åkte jag upp till Åre en vecka och åkte skidor! :) Sen började jag också blogga på lite mer allvar, men efter ett tag gav jag upp.

Sen hade man ju också massa kul med sina bajsbarn.


I Mars dog jag typ? Haha, har inga bilder därifrån och inget på bdb heller. Men det var en modevising i malmö som var jätterolig ! :D Jag och Hanna så ffiiiiina! :D


och så här såg jag ut ! :) Haha. Nä, men har ingen aning om vad jag gjorde i Mars, så detta får ni nöja er med! :D

April, April! Påsklovet! Älskade påsklovet! Det var höjdpunkten av året vafan!

Sen var det prao på crazy feet också! Vilket var såhääääääär kul! :D Både hos David "Murris" och på stadsteatern "Wienerkörven" HAHAHA XD Fifan vad jag älskar dig hanna! <3 ALLTID kul med dig!(L)(L)

Sen började det bli varmt också! Hade massa kul men my och emma i ravinen också! :D


Det började med summershowen! Superduper kul! :) Min fina sminking och håår :D


Sen gick man på allas konfirmationer och sånt :) Var mycket med bajskorvarna.



Del 2 kommer inom kort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0