18 November

Torsdag! Idag är folket i Lund lediga medans vi i Malmö får gå till skolan som vanligt :( Men det är faktiskt lugnt för torsdags eftermiddagarna är bäst! Rörelse och teater ♥ Dock har vi svenska och engelska på förmiddagen och jag ska redovisa OCH SJUNGA för klassen.
haha vi ba; Vi måste göra vår redovisning rolig. Caroline och Katarina kan sjunga.
Jag: Men jag kan inte sjunga?
Caroline: Det är det som kommer bli det roliga :D
Sååå snälla klasskamrater jag har =) Men nu måste jag gå och sminka mig! Hörs ieftermiddag! Kramar♥
Slänger in en bild från Barca! Skit i att jag ser störd ut, men solen lyste rak i ögonen på mig :P

Kommentarer
Postat av: myy

JAG ÄR OSSÅ LEDIG :D:D:D:D

2010-11-18 @ 11:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0