26 November

Godmorgon alla söta!
Veckans värsta skoldag är kommen! Vi går från 8 - 4 och har bara 4 lektioner! Vilket betyder att varje lektion är ca 2 timmar lång! Och att det är bara jobbiga och tråkiga ämnen är ju bara lovely! Men sen ärdet fredasmyyyyys!
.
Idag kör vi på en bloggfri fredag! Mest för att jag inte kommer ha tillgång till en dator. Efter skolan drar jag direkt till Emilia och sover över där sen. På lördag så har Anisette också fest, men det är inte säkert att man kommer orkar dra dit. Men om jag inte bloggar hela helgen så vet ni varför ;) Men jag blir nog tillbaka imorgon!
Ni får ha en sån trevlig och mysig helg! Pussar♥
Vadå tjock? Och vadå cp min? Haha

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi typ den sötaste bilden på längeeee :)

2010-11-26 @ 07:26:37
URL: http://sofieroxa.blogg.se/
Postat av: Olavkaia

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2012-01-16 @ 07:56:58
URL: http://olavkaia.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0