9 Januari

Godmorgon gullungar!
Tro det eller ej, så är det morgon för mig. La mig kl 7, och vaknade 4 av ett mess, skulle jag inte fått det skulle jag nog fortfarande sova...
.
Näst sista dagen på lovet! Vi på Heleneholm börjar på tisdag ;) Börjar nog bli lite sjuk tror jag :S Snorar, hostar och har ont i halsen! :( Men jag tänker absolut inte missa skolan! Har saknat es1d som fanken! :)
Och detta med dålig uppdatering.. jag vill verkligen skriva men det blir typ aldrig av. Men jag börjar se att det inte fungerar. Så jag kommer bara blogga när jag har något att blogga om! Ibland blir det flera inlägg, ibland bara ett.
.
Men nu bjuder jag på bästaste Bruno Mars! Är helt beroende av honom! Och jag älskar dessa två! Dom är inte dom typiska bruno mars låtarna! Mer party feeling ;)
Circles

The first time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0