åh, im fucked...

Nu ska jag berätta dealen med mitt hår..
Nu är det så att jag inte kan färga håret... Vad man än gör med svarthårfärg kommer det inte hända ett skit. Därför måste jag avfärga - vilket betyder blondera. Men eftersom jag har en blondering under mitt svarta så skulle mitt hår bli som tuggumi om vi blonderade. Därför så ska jag nu fram till april försöka få ur det svarta från min skalle och bara låta mitt hår vila och ta hand om det! Så nu fram tills April kommer mitt hår att bli grönare och grönare, för ju mer svarthårfärg som åker av desto mer kommer det blonda synas som har blivit grönt efter att vi färgade svart :)
Men i April så ska vi blondera håret och sen färga det brunt! Så nu får jag gå runt i skolan och vara grönhårig... :) Aja, snart har man teaterperiod så då ser ingen en! :) Fast vi ska visa upp vår pjäs för treorna... får väl spela träd eller nått!
Ajjaaa! Puss på er sötaste!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0