fredagen

Eftersom jag inte har något bättre för mig kan jag berätta om gårdagen.
Åkte in till Malmö, träffade Hector och Glenn där, fick vänta på Selma i trekvart. Efteråt hade vi massa problem med bussresan till Anisette men när vi väl kom fram så vare asnice! Men runt halv två tiden blev vi utslängda så jag, selma, rasmus och hans polare drog in till stan för att dra ut på korgen men allt var stängt så vi luffade runt på gatorna i Malmö. Sedan drog dom vidare till Arlöv men vi pallade inte följa med så vi mötte upp Robin istället och åkte hem till Selma. Efter en promenad genom halva lund var vi hemma vid 6tiden. Sova. Vakna. Kolla på Sex and the City i Selmas säng. Ganska najs faktiskt!
Ikväll blirre ung på scen. Pussen.
FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN! FYFAN VAD JAG ÄR BRA!
Ey wait whaaat!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0