Hell to the yeah

Kickass start på lovet! Var i skolan, fick betyg och sånt tjalalala. Stack hem till sofia, åt, myste och bade i havet. Sedan var det fest hos Elin. Kan säga att det började i partytätlet och avslutades i poolen. Det är nu man säger att det var en dålig idé.. men så var det inte ens idé. Blev iputtad.. i mina kläder.. typ 10 gånger. Aja, sen var det superfint att gå runt i Elin mammas mjukiskläder, blött lockigt hår och inget smink.. eller? Sen fick sov man i en husvagn. Det var faktiskt mysigt!
Mitt skåp <33! Hur kommer jag klara mig en hel sommar utan denna synen?!

Elin sötis sjunger på avslutningen :)

Hem tiill Höllviken! :)

Hos Elin. Bild snodd från fb.
Hade tatt fler bilder, men min mobil dog igår eftermiddag och jag trodde den hade pajat, men så fixade Selma den imorse ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0