365 dagar kvar!

Heleneholm treornas student igår då!
Drog in till skolan vid tre tiden och hängde med treorna tills dom skulle sparkas ut vid halv sex tiden! Efter att firande och flakåkande så drog jag, selma och caroline till Adrians student. Vi friade honom till elva tiden då Selma och Caroline åkte lite i förväg till Hipp, där efterfesten skulle hållas. Jag och Adrian drog lite senare och mötte upp en polare så gick vi tillsammans till Hipp. Alla treor var där och fan vad roligt vi hade! Dansade till stängning och sedan tänkte vi dra på en efterefterfest, men bussarna dit skulle inte gå förrens vid sex så vi sket i det och drog till donkan istället. Runt halv sex drog jag mig hemåt med Adrian och sov hos honom. Superfin dag med min man som nu är en stor pojke! Haha :))
Min man ♥
OCH JA JAG ÄR HOMOSEXUELL OKEJ? raaaaaaainbow ∩ (<-dom med mycket fantasi ser att det är en regnbåge..)
OCH JA JAG VET SKA FÄRGA MIN UTVÄXT!!!!! haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0