Past few days

Kan berätta lite om min vecka än så länge! I måndags var jag hemma och pluggade hela dagen. Har skrivit klart min projektrapport! Halleluja!
I tisdags var jag i skolan och hade engelska redovisning. Sedan åkte jag, Emma och Selma in till stan - åt på redfellas och satte oss sedan på espresso house och pluggade till halv åtta! Men lite fika emellanåt gick det galant!
Idag hade religions prov på morgonen och psykologi prov på eftermiddagen! Men där i mellan hade vi möte med vår regissör om vårt slutproduktion och fick manus och roller! Vi ska börja repa nästa vecka och jag taggar som fan! Efter det åkte jag in lite snabbt in till stan för en fika med James och senare var det konsert! Musikaldelen av vår klass hade konsert på arena 305 och de var grymma!
Nu är jag påväg hem och ska plugga och läsa manus resten av kvällen! Puss alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0