13 mars 2013

Mars. Första vårmånaden. VARFÖR SNÖAR DET DÅ!?!. Hej alla söta nötar där ute i världen! Har haft en lååång dag igår och den långa dagen fortsätter idag!
Igår hade jag skola och efter skolan åt vi och chillade lite innan det var dags för 3 och en halvtimmes långa operan trollflöjten! Jag hade inga förväntningar, men den var verkligen grym! Sen runt 11 tiden traskade jag hem till min pojkvän och sov där.
Vakna kl halv nio för att dra till skolan och kämpade som satan för att överleva den långa skoldagen som slutade 15.45! Nu har jag varit hemma i knappa en timmen och ska in till malmö IGEN för att kolla på en teaterföreställning! Mycket pågång med det gillar vi! Ge oss bara fint väder nu så blir livet ännu lättare! :) pussisar och kramisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0