Happyrush

Ibland så kan jag bara få sånt lyckorus och nästan hamna i exstas. Jag vill så mycket. Jag vill uppleva så mycket. Blir helt varm och pirrig i kroppen då jag tänker på allt vackert och fint man faktiskt kan uppleva här i livet. 
Ni har väll också upplevt det när man bara stannar upp för en sekund och är helt lycklig och man bara njuter, när man t.ex. är utomlands eller något. Det ruset man kan få när man känner att något är vackert eller att ens liv är perfekt. Svårt att förklara. Dock känns det som om jag är på jakt efter det hela tiden. Vill uppleva det igen och igen. Hoppas jag får göra det till vintern då jag har en del förväntningar :) 
Haha jaa.. ibland vet jag inte vad som slår i mig... Men jag njuter sålänge det varar! Imon blir det tillbaka till jobb igen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0