Fredag



Oj vilka två dagar. Torsdagen började bra.. Tills jag kom hem och problem efter problem bara kom! Skulle egentligen haft min visa intervju i Stockholm idag men det blev inte så! Allt jag skulle ha med hann inte skickas till mig så det var inte lönt att åka dit. Så ringa runt, skriva mejl, skriva ut massa saker, springa till banken osv osv osv. Har haft så ont i magen, men allt verkar ha löst sig nu! 

Har betalat in deposit till lägenheten, betalat min första termin och fått en ny tid till mitt visum, så allt är på banan igen! =)

Men efter 24h av ren ångest har jag bara låst in mig och gömt mig från omvärlden. Har inte lust med något, vill bara glömma allt för en stund! Checkar ut för idag, men hoppas på en bättre dag imon! Börjar jobba igen, får se hur det går! Haha :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0