Söndag!

Hej underbara söndag! Började jobba kl 9, ska inte klaga för det betyder att jag fick sluta kl 15 så jag hann njuta av solen och 12grader! 
Så jag åkte hem, åt och gick på promenad i det underbara vädret. 
Och nu är det ju trotsallt söndag så slappedag resten av kvällen! ;) 
Ligger i soffan och glor på top model sverige. Har gjort det i ett par timmar nu.. Haha supermys!

Och såhär sprang jag runt idag! I skinnjacka och poncho och bara strumpbyxor utan att frysa! Vår i mitt hjärta! 


 Och måste tillägga att jag är totalt kär i mitt nagellack! Mmmmums. Jag och Annelie delar på lila (som jag har nu) gul, grön och orange! Isadora sugernails - love it. Nu ska jag låta mina naglar växa!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0